Servisné podmienky
Upozornenie: poškodené a následne opravované zariadenie už nikdy nebude ako NOVÉ! Pri
výmene resp. servise náhradných dielov môžu vzniknúť menšie nerovnosti, medzery medzi spojmi,
malé oderky, znížená citlivosť ovládacích prvkov (tlačidlá ovládania, dotyková plocha).
Zmluvné podmienky opravy: Zákazník si je VEDOMÝ, že pri servisnom zásahu môže prísť k
strate zákazníckych dát (telefónny zoznam, kontakty, fotky, videá, jednotlivých aplikácií, atď) v
zariadení alebo na pamäťovom médiu. Strate dát je možné predísť zálohovaním dát. Záloha dát v
servisnom stredisku je možná v závislosti od technického stavu zariadenia a môže byť spoplatnená
podľa platného cenníka služieb servisného strediska. Servisné stredisko nezodpovedá za stratu SIM
kariet a pamäťových kariet ponechaných v zariadení. Záručná doba na servisný úkon: 90 dní, na
náhradný diel: 24 mesiacov a na zariadenie poškodené tekutinou sa nevzťahuje. Zariadenie po páde
resp. inom mechanickom poškodení, zariadenie už rozobraté pred opravou v našom servisnom
stredisku alebo potopené zariadenie resp. poškodené tekutinou: v týchto prípadoch sa môže prejaviť
skrytá chyba po otvorení zariadenia (servisnom úkone) v našom servisnom stredisku. Skrytá chyba
môže zariadenie nenávratne poškodiť (znefunkčniť) alebo sa môžu prejaviť ďalšie chyby -
poškodenia v zariadení, ktoré môžu navýšiť cenu opravy. Servisné stredisko nenesie žiadnu
zodpovednosť za prejavenie skrytých chýb a nájdené poškodenia zistené po otvorení opravovaného
zariadenia resp. začatí servisného úkonu a neznáša žiadne náklady s tým spojené. Objednávateľ je
vždy upozornený o ukončení opravy resp. Servisného úkonu, po uplynutí 7 pracovných dní od dňa
upozornenia si servisné stredisko resp. predávajúci vyhradzuje právo účtovať objednávateľovi -
kupujúcemu skladné 0,25 €/deň/ks. Spoločnosť Pick it up services s.r.o. si vyhradzuje právo
anulovať zálohovú čiastku za objednaný diel do 30 kalendárnych dní od kontaktovania zákazníka.
Po šiestich mesiacoch máme právo podľa Občianskeho zákonníka prístroj zlikvidovať alebo predať.
Toto opatrenie je bohužiaľ nutné vzhľadom na obmedzené priestory prevádzky. Telefón Vám bude
vydaný na základe servisného protokolu. Pri strate alebo nedodaní Vám bude účtovaný poplatok 5
EUR. Pri nesúhlase s cenovým návrhom za opravu zariadenia bude zákazníkovi účtovaný poplatok
vo výške 10,00€ až 35,00€ s DPH za diagnostiku zariadenia v závislosti od zložitosti diagnostiky.
Kupujúci - objednávateľ si prečítal zmluvné podmienky opravy a je si plne vedomý rizík spojených
s opravou mechanických alebo tekutinou poškodených zariadení a svojím podpisom súhlasí s
vykonaním a zmluvnými podmienkami opravy resp. servisného úkonu. Ak pri reklamačnom konaní
nebude uznaná vada v rámci záruky, zákazník si hradí všetky náklady spojené s logistickými
poplatkami a opravou. Zákazník svojim podpisom súhlasí so záručnými podmienkami. Zákazník si
je vedomý, že kvôli servisnému zásahu do zariadenia musí odovzdať kontaktné a fakturačné údaje
na základe účtovných a obchodných zákonov. Pri servisnom zásahu sa nijakým spôsobom
nespracúvajú iné osobné údaje (fotografie a pod.) zákazníka okrem vopred dohodnutej zálohe
údajov zo zariadenia, ktorá je chránená antivírusom, heslom a šiforvaním podľa zákona 18/2018
Z.z. O ochrane osobných údajov. Zákazník si je vedomý, že kvôli servisnému zásahu do zariadenia
musí odovzdať kontaktné a fakturačné údaje na základe účtovných a obchodných zákonov. Pri
servisnom zásahu sa nijakým spôsobom nespracúvajú iné osobné údaje (fotografie a pod.)
zákazníka okrem vopred dohodnutej zálohe údajov zo zariadenia, ktorá je chránená antivírusom,
heslom a šiforvaním podľa zákona 18/2018 Z.z. O ochrane osobných údajov. Dohoda o spôsobe
vybavenia: predávajúci a kupujúci sa dohodli, že zákazník je povinný najneskôr na 30 - ty deň
reklamáciu vyzdvihnúť osobne v mieste uplatnenia reklamácie. V prípade nevyzdvihnutia si
reklamácie sa má zato, že reklamácia bola vybavená včas. Servisné stredisko je oprávnené si
účtovať manipulačný poplatok v zmysle platného cenníka uvedeného na našej stránke. Zákazník si
je vedomý a svojim podpisom súhlasí s resetovaním zariadenia do výrobných nastavení pričom
dochádza k strate dát za ktoré nie je zodpovedný servis a ani výrobca. Zákazník súhlasí so
spracovaním osobných údajov na marketingové účely.